Summa sidvisningar

fredag 15 mars 2013

Med Kärleken...

Bokad bord tills i kväll på MANGOS!
Hur mysigt som helst.
Överraskade Johan igår och har fixat barnvakt och vi ska ut och äta och sen Bio. detta är inget som händer ofta precis.  Men nu längtade jag efter lite egen tid för bara oss!!! Kanske vi får med några vänner också...vi får se.
Inte nog med det...Vi väckte pappan med nybakade Grahamsbullar och uppdukat frukostbord idag.
Uppskattat och så mysigt att sitta ner och äta BRAK frukost!!!

Jag åkte till gymmet och det blev ett Easline pass. Bra ,snabb ,super jobbig träning...om man så önskar! Man kan ju välja och köra lite lugnare eller köra på . Jag va helt slut,vilket gav mig Mycket väl godkänt pass!!

Nu har vi varit på Familjecentralen och sjungt....Isidor sover nu .
Han är så trött idag stackarn!
Förra nattens stök gör sig påmind idag tror jag allt.

En skön eftermiddag blir det nog här. Inga planer alls. vi är lediga tillsammans och det blir nog en "slapp&slö" dag. Jag ska jobba lite! Har lite Me&I att fixa med. Några beställningar på mail mm.
Superkul!!!!

OCH idag får det bli min sista vägdag på ett tag....den va lika överraskade bra som sist....-0,9.
Så nu lämnar jag vågens sanning ett tag....dax att träna upp mig ,bygga på mig lite muskler på "fladdret"!!!!

Idag hade vi 19,4 grader strax innan kl 06.00 på morgonen...huamej!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar