Summa sidvisningar

fredag 22 mars 2013

Vägrar släppa taget!!!!

Å, det vilar nåt visst över fredagar. Man känner det i luften. Vår Fredagskänsla är på topp. Vi har fixat fredagsfikat till i eftermiddag. Det är MYS för oss. "Oss" är jag,Isolde och Isidor denna fredag. Pappa Johan jobbar hela helgen. Inte så där superkul precis .

Vi har varit och träffat ett gäng med mammor och barn. Så mysiga människor det finns som man aldrig hade lärt känna om man inte haft barn. Så tacksam för alla dessa nya som kommit in i mitt liv och minst lika glad för mina gamla. Men att få in nya människor i sitt liv öppnar så många sinnen på nåt vis...Alla ger sitt på olika vis. Jag lever ett ganska klassiskt mammaliv på många sätt och delar det med många.

Isidor sover nu och Isolde breder ut sig i soffan framför TV.

Tror även jag ska göra det samma.

Dammsuga och tvätta får vänta lite.....

Funderar på kvällsmaten.....tror min son bryter ihop men idag blir det nog åter igen....TACOPAJ!!!

Vi är helt galna i detta hos oss!!!

Hoppas på värme som alla andra men vi verkar få frysa och ta på oss vintermundering ett tag till. Men det är ju egentligen ett minimalt bekymmer vi har......
Vintern vägrar släppa taget, i år bet den sig fast ordentligt!!!!
Kul för dom som njuter av snön fortfarande!!!
.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar