Summa sidvisningar

onsdag 20 mars 2013

Vi stannar här!!!

Om det varit november eller december hade jag ÄLSKAT  detta väder...i väntan på Jul. Men Nuuuuuu känns det inte sååå kul!!

Vi tog en liten kort promenad efter vi lämnat Isolde på dagis men sen bestämde vi oss för att krypa in igen.
Idag har jag försökt ta lite uppstyrda bilder på Isidor,det va så längesen. Men det va inte lätt!!!!

Ska visa resultatet sen.
Nu ska jag sätta mig och redigera...det är så roligt att jag glömmer både rum och tid. Lite som avkoppling för mig...precis som att baka!!!

Nu ska jag göra mitt förmiddagsröj....ingen hemmaträning eller gymträning idag.
Får se framåt sen kväll om jag kan ta en tur på löpbandet.
Min kropp är sliten....

Vi ska ge oss iväg till Barnens Hus i eftermiddag.

Sen ska jag till SANJA på Me&i träff!!!
Roligt,är som en Tjejträff ungefär!!!
;)))


Julkransen är kvar...passande känner jag!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar