Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2013

Idag klaffade ALLT!

Just hemkommen från 2 pass på gymmet. Spinning 30 min och Intervaller 30 min. Lika dåligt pass jag körde "sist" lika bra blev passen idag. Det va "SMYG premiär" för KANSKE ett kommande pass. Och det kommer bli fler!  Vilket gäng!!!!
Jag fullständigt älskar intervaller. Tycker det är ett fantastiskt sätt att träna på.  Det finns ett "slut" att träna mot....en vila.....det är bra för kropp och psyke!
Vilket gör att man orkar lite till....
Jag som i mängder av år kört mycket styrketräning har nu mer och mer gått över till funktionellträning.
Att stärka upp kroppen inifrån och ut. Mitt mål är inte att bygga upp ett 6 pack. Utan en styrka i min kropp som jag har nytta av!!!
Kroppviktsövningar är så helt otroligt bra, sen finns det mängder av andra redskap att använda. Lite sånt man fick testa med mig idag!!!!


Idag fick gänget testa mitt pass och det blev sannerligen TUMMEN upp. Så roligt!

Igår hade vi en mysig påskafton i myskläder och påskmat. En grymt bra film och jag somnade i Johans knä.

Det va en alldeles lagom påskafton!
Idag=Pigg och glad och redo för träning!

Nu ska vi Påskmiddag hos min pappa snart.

Solen skiner och det får nog bli en stund ute idag ser jag...

Hoppas du haft en bra PÅSK!

Påskharen kom till MIG igår med lite "nyttigt" godis.


Nu ska jag hoppa in i duschen!!!

Isidor kör BMW...äntligen säger pappa JOHAN!!!!






2 kommentarer:

  1. Tack för ett Super kul pass idag! Hoppas verkligen det kommer in på schemat! :) då kommer ja direkt! Mvh
    Evelina :)

    SvaraRadera