Summa sidvisningar

lördag 30 mars 2013

Den goda PÅSKEN!!!

Glad påsk på er alla!
Vi firade igår.
Våra vänner var här med sina underbara goa killar. Det lektes från middagstid till sena kvällen. Oerhört skönt när barn leker bra. Inga konflikter utan bara roligt! Finns inget jobbigare än att "medla" hela tiden. Gud,jag kan bli galen!!!

Men här flyter det så bra....
Påskharen kom och vi sjöng för Charlie som fyller 4 år idag. GRATTIS fina Charlie! Du är en favorit hos oss verkligen!!!

Ja, som påsken alltid innehåller så blev det godis,fika och mat.
Tror jag ätit det godaste någonsin...så farligt god men man kan bara äta en liten bit. Även JAG!!!

Drömde en så hemsk dröm i natt och vaknade helt svettig med tårar i hela ansiktet...Isolde var försvunnen i flera dagar. Jag minns hur jag bara sprang,som besatt och letade. PANIK!!!
Glädjen över att det va en dröm har gjort min dag!

Nu har vi ätit påskfrukost.
Vi ska åka till Jönköping. Johan funderar på ELMIA. Vi andra går på A6.

Sen har vi inga planer alls. Skönt!
Blir påskmat och filmmys i kväll.
Har du nåt filmtips som inte är "skjuta ihjäl varann film"  så tas det tacksamt imot.

OCH Heja M.....Hon har gått ner i vikt på dom 10 dagar jag "satte henne" på. Nu fortsätter hon. BRAAAA JOBBAT!!!!!!!





Isolde tar han om EDDIE!!!



Banoffee paj. Himmel sååå god....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar