Summa sidvisningar

söndag 10 mars 2013

Det är i morgon jag ångrar dagen!

Kom iväg till gymmet.
Blandat pass....sånt som släpar efter lite. DOCK gör väl inte benen det men dom ska köras ändå.
Så i morgon ångrar jag detta...Jo,man KAN som småbarnsmamma ångra föööör tuffa benpass.
Men det är kul...
Lite cirkelträning där man varierar sin träning mellan...1/Hopprep 2/knäböj med viktplatta 3/burpees 4/plankan 5/ djupa upp hopp på stepbräda . Går ju variera i oändlighet och även tiden.

I morgon är det...fy,tusan...Ett löppass!

Nu sitter jag här efter att städat ett LAN rum från popcorn och flaskor ,sprungit med varm nyponsoppa till sjuklingen,lagt en för pigg Isolde och satt i nappen 10 gånger hos Isidor!

Det tittas på BERT i rummet bredvis och till å med det känns mer lockande än vad som isas på Tv nu i kväll....

Mojje och Amy Diamond i "Så ska det låta"....Tröttsamt med barn-pop efter Sean Banan hela eftermiddagen!!!

Min man har varit ute och sprungit....vi pratar mycket träning i vårt liv just nu. Tycker det är grymt kul att vi båda har möjlighet och lust att lägga vår tid som vi vill i träningen. När vi båda kan hjälpas åt...för att ge varann den tiden!

Hoppas DIn helg vari bra!!!
Helgerna tar på krafterna!!!!
Dessa Me&I byxorna är de bästa jag någonsin köpt...rekomenderas!!!! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar