Summa sidvisningar

torsdag 21 mars 2013

Trevlig kväll..

Igår va vi på Barnens Hus här . Ett så fantastiskt ställe. Mina kusiner och deras barn och min moster mötte upp oss.. Vi träffas på tok för sällan.

Sen va det bara att åka hem och packa in allt i bilen och åka till SANJA!
Ett gäng mycket trevliga tjejer. God mat ,skratt och i fyllda orderblad. 
Så trevlig kväll och TACK Sanja!!!

Idag har vi ledig dag ihop. Jag har fått lite gjort. 
Isidor verkar heeeelt slut och sover som en stock. Han är väldigt trött vår gosse...oroar mig lite.

Nu har vi tagit oss en stund i soffan.
Jag ska köra pass i kväll och har fixat musik och nytt pass. Roligt!!!

Inte varit utanför dörren än mer än kollat posten. 

Nu ska vi nog bara slappa lite.....det är vi bra på. trots att alla tycker att jag ALLTID är igång. Men även min energi tar slut i bland....speciellt mellan 15-17 då är jag sååå slö!!!!
I morgon ska tjejen jag hjälp väga sig.....längtar efter det sms i morgon bitti. Jag tror stenhårt på henne. hon är motiverad och tränar bra!!!!

Nu ska det bli lite lön för mödan hoppas vi på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar