Summa sidvisningar

fredag 1 mars 2013

Morgonträning!

Då kan jag bocka av dagens träning som va på "Att göra listan". En bra träningsvecka för mig. Handlar inte om HUR mycket jag tillbringar min tid i träningskläderna utan HUR jag tränar. Och denna vecka har jag tränat BRA!!!!
Att vara på gymmet 7 dagar i veckan och små-lalla lite finner jag ingen mening med alls.
Tränar jag så tränar jag!!!!

Idag blev det 30 minuters Easyline!
Snabbt,intensivt och svettigt!
Jag märker att jag tränat "rätt" nu ett tag. Jag känner mig starkare än på  länge. Känner mig tillfreds med mig själv och DEN känslan är viktig
Pratade med några tjejer om det idag...HUR viktigt det är!!!

Isolde och jag va på Familjecentralen på förmiddagen. Isidor somnade så Johan och han va hemma.

Fyllt upp kylen!
I kväll blir det flsäkfile med tomatsås och ostsås hos oss.....klyftpotatis för övriga.

Isolde packar badväskan. Det ska badas med Alice och Eric.
Isidor och jag ska ge oss ut på en promenad!!!!!!!

Fredgaskänslan har infunnit sig. Å,så härligt.....
Vi ska inte göra nåt i kväll...MYSA!!
Tillfreds betyder inte smal...vältränad.....fit...tight....Betyder att man själv mår så där bra!!!!

DET va längesen jag ens sniffade på just det.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar