Summa sidvisningar

söndag 25 augusti 2013

Axel höst och solig dag!

Hej på er !

Nu är grillen igång här och Johan har kört ett TRX pass på altanen....
Vi har varit ute i skogen på en promenad...hittade ca 11 blåbär...TJOHO!!!!

Idag gav vi dom tröttaste av oss sovmorgon...Johan och Isolde.
isidor och jag stod klara för dagen kl 9.00.
Jag cyklade ner till gymmet.
Att springa i lutning...ordentlig backe suger ur benen så fullständigt. Jag sprang uppför i 25 sek och vilade i 10 sek...14 minuter fick bli en bra uppvärmning. Sen va det armar och axlar. Axlar blir höstens grej. Axlar är favorit hos mig. Fanns en tid då jag la ner grymt mycket tid för snygga axlar...och jag hade det!!! Det är DET Johans minns från tiden vi träffas...MINA axlar!!!
Bulliga och breda.....snyggt!

Dom va grymma!

Det handlar om att träna hela axeln...inte bara en del..utan fram /bak och sidorna och dom småååå små musklerna mellan.
DÅ blir det snygga axlar!
Jag har en bit kvar denna gång lixom...en ganska lång väg till och med.

Vi ska på kalas i eftermiddag.
Fram tills dess...några maskiner tvätt.
Ser fram mot veckan!
SKOLA ju....
Höstens projekt...axel träning!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar