Summa sidvisningar

söndag 18 augusti 2013

BRA träningsvecka!!!

Så kan jag summera veckans träning.
7 dagars träning och 8 pass.
Mycket nöjd.
Vila???
Ja, om det behövs.
Jag kör inte alla pass lika, inte lika tuffa och stor variation.
Veckan som kommer nu blir inte lika tränings-bra!
I morgon blir det vila för nu är det lite väl mycket träningsvärk....
On,to,fr + helgen hoppas jag på.

Älskar känslan av att vara igång igen....

Nu i eftermiddag har jag haft Öppet Hus.
Blev ett gäng mammor,barn och en pappa.
Har hunnit få till en bra försäljnings siffra så här långt.

Vi tog sen en liten promenix innan vi startade grillen.
Hoppas på några fler grillkvällar.

Mörkt och mysigt och vi ska kolla film.

I morgon startar jag ett nytt kapitel.
Skolbänken kallar på mig,äntligen kanske man kan säga. Funderat såååå många år.
Nu tog jag tag i det!!!
Vad det leder till får vi se.
Jag känner mig osäker på valen efter...varierar från dag till dag lite.

Kanske den gamla drömmen...kanske nytänk...kanske hälsa....kanske....ja vi får se!
Isolde och jag sålde bra idag!!!!! Min "blus" är från Meandi.se. Såååå fin....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar