Summa sidvisningar

onsdag 21 augusti 2013

Onsdag morgon!

Isidor och jag kollar Nyhetsmorgon...bland mina favoritprogrm.

Snart dax att åka mot Skövde och KSS.
Vi har lämnat Isolde på dagis,konstigt för Isidor att inte få gå till sin avdelning.

Nu när hösten snart är här vill man ha förändring,så är det alltid för mig. Alltid är det håret jag vill förändra. Glad att ju funderade lite till med detta meg page så jag inte gjorde det förhastat. Nu kommer det över mig IGEN! Tycker det är så grymt snyggt.
Låångt hår är oxå snyggt...om det är välvårdat.
Men jag har uppsatt mitt hår 90% av tiden så varför ha det så här långt egentligen.
Men det får inte bli "mellanlängd" heller...haha.
Åååå dessa hår!!!

Nu ska jag snygga till mig lite på tal om hår....

Ha en fin onsdag i stugorna!
Idag kanske jag kör lite hemmaträning!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar