Summa sidvisningar

tisdag 20 augusti 2013

Med glädje kan jag berätta...

Att min första lektion idag som va svenska gick galant!
Med mig hem fick jag Romeo& Julia boken som jag nu ska göra en djupdykning ner i.
Kanske inte den bästa och enklaste semesterboken. Men men....
Jag har läst lite här idag.

Men innan allvaret startade så va löpning inplanerad. Även det gick som en dans. Idag testade jag att på "känsla" hålla pulsen jämn. Det är nästan en konst! Tycker det är otroligt hur kroppen fungerar! Så intressant!
Efter det så blev det några ruscher...även det grymt effektivt och tufft.
Där pulsen INTE ska vara stabil..där SKA den fara upp och ner....blanda och mixa.
Måååånga  träningsdagar är nu gjorda utan vila. Funkar bra!
Kroppen är gjord för att aktiveras VARJE dag...tufft/medel/lätt.
Visst finns det en rad ursäkter...men egentligen inga anledningar till att inte köra på.
Vila kommer här snart...
Vila kan för mig betyda promenad i stället.

Vi har varit ute en sväng i eftermiddag...handlat,stekt pannkakor och lekt .
Nu sover lillebror och syrran är på sitt allra finaste humör...NOT:
Hon ska strax i säng också.
Dagis tar på allas krafter!

Så nu ska jag ägna mig åt "Prinsess-boken" och en mysig hand att hålla i.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar