Summa sidvisningar

torsdag 15 augusti 2013

Sten,sax,påse!

Idag har vi varit på dagis hela dagen. Jag fick äran att vara med idag. Käre tid,jag blir helt matt av tanken att vi i morgon ska LÄMNA honom ensam. Hur "pallar" människor?? Haha...
Vi ska leka STEN,SAX,PÅSE  i morgon så får vi se vem som får lämna.
Det har gått hur bra som helst. Han går mest omkring med en traktor,eller bil...hur nöjd och glad som helst men sååååå försiktig!!!!
Tyvärr dök han på näsan idag,litet drama!!!
Och så liiiiiten han ÄR!

På eftermiddagen sålde jag säsongens första Me&i kläder som jag nu ska lägga in!

Sen va vi så glassugna  att det fick bli en glass i solen.
Vi har stans största glassar så vi slängde nog en hel glass sammanlagt.

I kväll har jag haft ett glatt gäng på spinningcyklarna. Idag fick vi "Dansa i neon"...det blev schlagerspinning. Så roligt!!!!
Nu börjar folk hitta tillbaka till gymmet igen.
Fler av mina vänner har nu "bytt" gym och det är ju så roligt.
Hoppas kunna träna med dom alla snart.

Precis lagt Isolde. Hon har mycket tankar...funderingar.
Älskade unge!
Finns det nåt mer fridfullt att titta på än sina sovande barn. Till och med en 15 åring!
Nu ringde den store storebrodern....19 år och undrade hur det gick för Isidor på dagis...om dom är snälla mot honom...om han va ledsen...vad han gjorde och vilka fröknar!
Då brast det nästan i mitt STORA mammahjärta!!!

Efter tränings-mat...SMOOTHIE med mjölk,banan,fysta hallon och proteinpulver!

OCH så lite guldkant!!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar