Summa sidvisningar

onsdag 7 augusti 2013

Lägg dig omedelbums!

Jag vet inte hur vi ska bryta våra på tok för sena kvällar. Vi blir lixom sittandes...eller kanske mer att vi njuter av ensam tid när barnen lagt sig.
I morgon när det ropar från rummet bredvid "MAMA" så ångrar jag min sena kväll...som ett fyllo letar jag efter glasögonen och hoppas dom är på plats och in till gossebarnet som är lycklig över att se denna något tilltuffsiga moder.
Då vaknar man till!
Kissblöja- byte och välling sen är dagen igång.
Å,så lite kaffe.

Att ha semester kräver också lite semester på nåt vis.
Jag är ganska semester-sliten!
Ska bli skönt på måndag då livet startar igen.

Även om jag troligen kommer ligga i fosterställning och på allvar fundera över om Isidor kanske  trots allt ska va hemma med mig tills han börjar  första klass...kanske han kan hänga i en "Babybjörnen" ett tag till...kanske vi kan leva på matrester och sova under bar himmel...kanske vi kan cykla och sälja bilen....Jag kan sy kläder av gamla handdukar!!!!


Det är tuff att lämna barn på dagis...att lämna ifrån sig det bästa vi har. Ställer högra krav på pedagoger. Jag vet att vi har dom bästa...men ändå!!!!
Giv mig styrka!!!!
Bubblande skratt!



Så mycket du lärt mig älskade barn!!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar