Summa sidvisningar

tisdag 6 augusti 2013

TRÄNING

Härlig dag!
Jag startade upp den med ett LÄTT träningspass. Kul att vara tillbaka på gymmet igen även om det inte är mer än 17 dagar sen  jag va där sist. Träffade Lisa,det kan göra dagen bara det!

Idag har vi lånat ut Isolde till mormor. Vi åkte till Skövde och jag har beställt 2 nya glasögon. Supersnygga! Nu ska jag bara vänja mig oxå!

Vi kunde gå i affärer,käka lunch allt medans Isidor sov. Så mysigt!!!!!
I bland får man  ta till vara på såna stunder.

Nu har jag varit på utbildning på gymmet i x antal timmar. VILKEN nytändning!
Det krävs lite ny inspiration för att vara en bra förebild och instruktör. Idag fick jag det!!!!
Nu längtar jag efter att köra igång med Acitivo. Ett smart sätt att träna tycker jag.
Spinning är rolig träningsform. Även om man harvat på i samma hjulspår länge nu så är det kul fortfarande. Nu kommer hösten och jag känner att detta kommer bli huuuur bra som helst.
Jag är gammal i gänget och har instruerat i massor av år...men även jag behöver nytändning. Eller kanske mer jag än någon annan just därför.
Varit på "G" att kasta in handduken flera gånger för att man inte riktigt kan "ge" det där lilla extra som jag tycker krävs. Men så länge deltagarna vill ha mig stannar jag !
För jag älskar det!!!!

När jag kom hem stod min man i köket och baka!!!!

Piroger ska det bli....

Nu ska jag krypa upp i soffan och smälta kvällen.

I morgon åker jag och min syster på TJEJ TOUR till Örebro.
Lyxigt för en småbarnsmamma vill jag lova!
Ska bli grymt mysigt!
Inte såååå ofta jag är på EGO tripp så detta tillfälle känns lyxigt!
Så här tar vi en RIKTIG egobild då jag blev uppraggad i TURKIET av en fotograf som knäppte denna på mig.....Inte så märkvärdig men bara JAG lixom!!!
Babyhud och väldigt glansig...preciiiis som verkligheten. Han tyckte tydligen att det behövde fixas lite innan han lämnade ut den. Haha...jag nästan dog!





2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med en tur till Örebro. Ska ni besöka Smultrongården? Har hört så om detta ställe. Du kan väl återkomma och berätta om det är värt ett besök.
    Ha det så gott/Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena! Det är helt klart värt ett besök på Smultrongården. Helt fantastiskt!!!!! Fikat va supergott och så mysigt ställe. 5 av 5 GILLA!

      Radera