Summa sidvisningar

fredag 9 augusti 2013

På väg(en)!

Huamej, nu är vi på väg . Vi sitter i bilen fullpackade till taket. Ser ut som vi ska vara borta 2v....men det är bara två dagar.

I morgon ska vi på bröllop. Gud,så roligt.

Det är ju detta jag nu ska fota. Jag är taggad och förberedd och min söndag kommer gå åt till timmar av redigering. Ska bli kul.....

Nu hoppas jag och brudparet på att vädret är på vår sida. Fota i regn är svårt och trist...fota i strålande solsken ännu svårare. Lite lagom är bäst.

Först ska vi gå på stan och kanske vi kan ta oss ut å äta i kväll. När Isidor sover hos farmor och farfar.

Känns som vi åkt väldigt mycket bil denna sommar.

Hoppas jag inte glömt nåt...klänningen är med,skor,kamera och plattång. Känns just nu som det är viktigaste.

Nu på morgonen körde Johan och jag hemmaträning i trädgården.

Gick väl lite sisådär men vi gjorde det!!!!

Ha en fin dag...

 

 

 

1 kommentar:

  1. Det kommer gå finfint med fotograferingen.
    Hoppas ni får en riktigt kul helg här, med middag på stan och bröllop. :-) Kanske någon man känner...?

    SvaraRadera