Summa sidvisningar

fredag 16 augusti 2013

Dagen är HÄR!

Vi har det lyxigt här än....vi har fortfarande lite semester feelings. Johans sista semester vecka.. Vi är lyckligt lottade....
Idag va det dock dagen D...vi ska lämna Isidor på dagis....SJÄLV!
Vem tar det???
STEN,SAX; PÅSE.....lotten föll på....MIIIIIIIIIG!
Med ett överdrivet - Det blir kuuuuuul på dagis Isidor for vi iväg.
Ungen skrek som om jag satt kniven i honom...panik!
Som det förväntas av en mor så vinkade jag...och sa hej då!!!

Jag grät...ungen skrek....
Fick ta mig en liten sväng i bilen innan gymmet.
Hujedamej så hemsk...
Ringde sen och det hade gått bra.

Ett bra träningspass fick jag i alla fall till.

Sen kom min mamma och min syrras tjejer hit en stund.
En slapp förmiddag.
Men nu..STORSTÄDNING en liten stund till.
Kollar klockan...SNART ska vi hämta.

Samtidigt är det ju naturligt att han gråter. han blir lämnad av dom han älskar mest.....Tänk om han skulle ty sig till alla....
I bland kan just det oroa mig...När folk säger...-Hon/han går till alla, aldrig några problem.

Nu tillbaka till moppen!!!!
Älskade ungar....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar