Summa sidvisningar

onsdag 14 augusti 2013

"Ledig" kväll!

Å,så skön dag!

Nu i kväll har vi bara varit hemma,ingen träning eller nåt annat. Bara ätit tillsammans (japp,vi är dåliga på att få till en bra middagsrutin här i huset).
Nu sover småttingarna och vi ska bara sitta i soffan. Kanske en film!

Idag tog vi en promenad och fikade med mamsen på stan, jag passade på att REA fynda en vinteroverall till Isolde. Nu skrattar mina vänner för jag är PLANERINGS mästare. Jag är ute i GOD tid alltid!!!!

Sen blev det lekparken en stund, det va nämligen längesen och så smidigt det va nu när Isidor kunde gå ordentligt. Eller hela livet känns smidigare. Han är också så mycket piggare så vi inser först NU hur sjuk han varit och hur dåligt han måste mått. Nu kan vi bara jubla över hans små bus....hans skratt och hans "nöjdhet"!
Det har varit ett tufft år!
Vi märker det nu...

Sen smet vi in till morfar och han fru. Där finns det alltid nåt vi får med oss hem.....bananer,blåbär och melon blev det idag.Och var sin peng till barnen... Haha.
Så roligt!

Nu ska jag kasta upp benen i soffan en stund. Ladda inför MIN inskolningsdag på dagis i morgon.
Gårdagens MINI tårta till födelsedagsbarnet....

Min snygge man....

Sockerchock!!!

Så här ser det ut när vi går loss med me&i kartonger...

Kanske en klippning är på sin plats. Ovårdade barn gillar jag INTE!!! Fast han är så där truls-söt ju.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar