Summa sidvisningar

torsdag 22 augusti 2013

Nu va det klippt!

Så skönt det är att vara nyklippt!
Förr gillade jag inte den känslan. Men nu är det så skönt att få bort det där slitna trista...vi slängde i en "turbo toning" oxå som satt i 5 min. Jag AVSKYR mina gula toner, det blev lite mer beige.  Syns inte mycket men får lite lyster i håret igen. Sommaren är ju inte direkt gynnsamt för håret.
Det där med page lägger jag nog ner. Mitt långa hår är mig för kärt för att göra mig av med...just nu!

Solen sken och värmde som värsta sommardagen...vi gick och fika ett helt gäng med barn och vuxna.

Fortfarande kan man vara ute hela eftermiddagarna utan att tänka på jacka. Vilken sommar!!!

Nu i kväll så va det VÅR träningskväll.
Jag startar....med spinning och intrervaller....snabbt hem och där står Johan klar för att bege sig mot berget och Military Training. För oss inget konstigt...Vi älskar det!

Jag lägger dom små och nu väntar jag på honom....vi får lite kväll innan han drar mot jobbet!

Träningen går så där bra nu...DIT man vill komma. Resultat och glöd...glädje och tid. Allt detta gör ju att man mår så väl!
Små mål som man uppfyller....men oxå kunna träna utan mål ibland.
Jag sätter upp lite mål i bland och ibland så "tränar" jag på bara.

Sen måste jag säga att min första skolvecka har varit så rolig...eller rolig...jo, rolig.
Detta va nog bra för mig...
I morgon kommer Frida hit på förmiddagen och räknar några tal med mig som jag kört fast på. Matte-fröken sa att det va BRA att köra fast...för då är man sugen på lösningen.
Lite så kanske!!!!

Har helg-längtan...god fredagsmat...kanske en bra film.
å,vilken hemma-kär människa jag är...
Efter träningsmat!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar