Summa sidvisningar

tisdag 20 augusti 2013

MAG stark!!!

Kollar igenom lite bilder. Ska läsa min bok nu...men måste visa er.
Å,herre min guuuuuud!
Hur kan en mage ens dra ihop sig.
Hur KAN man bli normal....
Hur kan något mer bli normalt igen. Jag har varit gravid 6 gånger och fött 5 barn....

Magen har gjort samma sak 5 gånger....
Stackars min kropp!

Jag har kämpat så klart det vet alla i min närhet...
Herregud , så många träningspass,så många -nej,tack....
Och tack min snälla kropp för gott samarbete!!!!
Kvinnokroppen är fantastisk än en gång!!!!
Galet dum jämförelse men...ÄNDÅ för skojs skull!!!!
Denna donna sätter ingen sig på. 24 kilo extra ALLT!!!!! MUMS!!!!!!!



Att jämföra såna här bilder är väl inte rättvist på nåt sätt men ganska kul. haha. ELLER inte! 

2 kommentarer:

  1. Du är en inspiration Sofia! Skulle gärna få lite tips och råd av dig! Kraaaaaam MalinP

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Malin!!!! Du får hur mycket tips du vill....KRAM

      Radera