Summa sidvisningar

onsdag 28 augusti 2013

Trötta ut barn...

Idag vid sjutiden så va dessa små helt galna. Nån trötthet såg vi inga spår av alls.
Att dom nu knappast en timma senare sover är het ofattbart!

Tyckte jag tröttat ur dom idag. Efter dagis så gick vi och fika...och sen vidare till lekparken. Jag är i alla fall helt slut idag.

Vi grillade i kväll. Känns som man ska passa på nu. kan väl inte vara allt för många dagar kvar då man kan stå i linne barfota på altanen och grilla.



Nu tränar Johan  ,jag har gjort mitt också idag.
Ett kanonpass fick jag till.

1.15 minuter intervaller i backe på löpbandet...30 sek vila 10 eller hur man nu vill lägga upp det. Man kan gå i backe...
2.40-60 hoppreps hopp
3.Upp och ner på hög bänk, ett ben i taget 15 på varje ben
4.Djupa knäböj med hantlar vid axlarna (5,6,7,8 där någonstans) 15 st
5.Chins ( Jag kör inte i maskinen, jag kör riktiga med hjälp av en bänk där jag kan trycka ifrån med tårna högst upp så man får upp haken lite, men vill man köra i maskinen gör man så klart det) Så många du orkar...idag räckte 7 i taget för mig. Det är teknik och väldigt tungt....haha
6.Axelpress 15 st
7.Rotations swing med viktplatta. Då tar man 10-15 kg  viktplatta och snurrar över huvudet och ner mot sidan magen och upp på andra sidan. Som en cirkel över huvudet och ner....ungefär. 5 swing.

Kondition,ben,axlar,mage (swingen),rumpa,rygg...swingen tar även triceps.
Man kör det som ett cirkelpass om man vill.

Ett litet mixat pass som körs så många varv man önskar....utmärkt till Tabata appen oxå.
Idag va vilan endast då jag byter övning!

Nu ska jag se Idol.
Både älskar och hatar...pinsamt och roligt!
Allt på en gång!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar