Summa sidvisningar

tisdag 20 augusti 2013

IDOL !

Säger bara Anders Bagge!!!!
Så härlig han ääääärr!
Han är som en stor nallebjörn...man vill ha i sängen....tänkte jag och skrev det...haha. Menade mer nallebjörn stilen än nåt annat!!!

I morgon ska Isidor vara ledig från inskolningen. Jättedumt egentligen. Vi ska till KSS ...igen!
Nya  prover, letandet  fortsätter!
Vi tycker att han mår bättre...men det är alltid skakigt.
Vi väntar på en större undersökning som kommer här snart.
Det är tufft att inte veta...
Nu har han feber igen...eller mer att den alltid finns.
Jag kan bli gråtfärdig ibland när jag tittar på hans  lilla ansikte...som han haft det lille fisen!!!!

Tur vi är i goda händer.

Känner mig lite småstressad över höstens alla saker.
Hoppas jag kan "bena" upp allt.

Nog om det!

Nu är man shoppingsugen!
Finns så mycket fina höstkläder i butikerna nu.
I år ska jag satsa på snygga stövlar!
Stora mysiga tröjor.....snygga jeans...roliga mössor och stora halsdukar!!!!

Lite nya träningskläder vill jag oxå ha.
Det är det jag använder mest av allt så där lägger jag gärna lite pengar.
Dom ska sitta bra,gärna vara snygga också. Gärna FÄRG!
Älskar träningskläder med FÄRG!
På gymmet får man gärna va en färgklick....
Jag har aldrig förr tränat i tights då jag tyckte det varit både fult,avslöjande och INTE min grej.

Nu kan jag inte träna i nåt annat!
Så bekvämt...snyggt är det inte på oss gamla damer.....men om  man  är 20 år  med "putrumpa"  kan det vara snyggt ....men det får man bortse från! För det är bekvämt!!!!

Denna herre har lärt mer mig i livet än vad något  eller någon annat gjort.....det är häftigt!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar