Summa sidvisningar

måndag 12 augusti 2013

Julafton!!!

Så beskrev Isolde eftermiddagens ståhej här.
Idag kom nämligen hela Meandi kollektionen!!!!

Som vi rivit i kartonger,hängt,provat,jublat och varit galna av lycka.
Kan beskriva det som sann LYCKA!

Så mycket som föll mig i smaken...ännu mer än vårens.
Så mycket mysiga höstkläder i fina murriga färger.
Jag inser även denna gång att jag kommer inte bli rikt på Me&i men vi kommer ha fiiiiiina kläder.

Varit en riktigt slö dag.
Vi laddar inför första dagisinskolnings dagen i morgon. Idag har vi varit på samtal bara.
Johan tar morgondagen och jag ska jobba med Me&i under tiden.

I kväll stack jag iväg å tränade en sväng. Gränsfall om det kallas TRÄNING.....snabbt,oinspirerande och ganska trist.
Träffade Lisa och ägna henne lite mer tid.

Har precis haft utbildning i kollektionen....
Så nu ska jag kunna allt om hur vi ska matcha!

Ska ägna mig åt min man en stund innan jag måååååååste i säng!
Lite mer kärlek från helgen!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar