Summa sidvisningar

onsdag 7 augusti 2013

HÖSTENS ME&I

Som jag längtar tills mitt stoooora paket kommer med höstens provkollektion. Höstens kläder ska vara riktigt fina...vinrött och rosa. LOVE IT!!!!
Ska bli spännande. Det är som julafton för oss säljare!!!
En grymt fin Flower Power klänning har jag redan smygtittat på...DEN ska jag ha!!!!
Smulan och polisbilar...gult...svart....
Vill DU ha en träff eller bara handla från hemsidan så kan du göra det den 14/8 tidigast.
Boka träff gör du via mig.
Blir jätteglad om du vill ha en träff !!!!!!
Då kommer jag med min enorma väska till dig och vi kan ha en riktig tjejkväll....Så roligt!!!

Jag ska rensa lite blandbarnens kläder nu ...många förstörda T-shit efter denna sommar med vinbär..laktitsglass och blåbärsoppa!

I morgon ser det ut som en riktig hemmadag för oss. Trist väder!!!
Gör mig inget ALLS!!!!
Tack för denna fantastiska sommar...Nu startar snart vardagslunken och med det är vardagspuzzel som kommer kräva planering hos oss då modern känner att hon kanske tagit sig lite vatten över huvudet...till näsan i alla fall.  Plugga, spinningklsser, photoshop kurs, Me&i ,helgjobb ,mamma,fru och vän......


1 kommentar: