Summa sidvisningar

söndag 25 augusti 2013

En liten kvällshälsning...

Kikar in  en liten snabbis.
Just nu sitter jag begravd i böcker,papper, anteckningar och pennor.
Johan har hjälpt mig med lite mattetal...

Men mest har jag kollat på Diggeloo.

Snart läggdax ser jag.

Vi har varit på kalas för Emma idag.
Alltid mysigt att ses.
ALLA grabbar va med idag....

En väldans trevlig helg till ända.

I morgon är det dagis för dom små. En heldag!
Jag pluggar hemma.
Hoppas kunna hämta lite tidigare..

På kvällen är jag ute på me&träff,även tisdag kväll.
Men det är som en rolig tjejträff så det är verkligen inte så betungande på nåt vis.

Nu ska jag packa ihop mig...äta något och ta mig mot sängen för ovanlighetens skull innan 23.00!
Denna snyggingen såg vi i går.....det är vad jag bjuder på denna kväll. Orkar inte föra över bilder...det får bli i morgon de.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar