Summa sidvisningar

onsdag 28 augusti 2013

Kaffepaus!

Dagens andra kopp kaffe!
Jag har inte fokus idag. Pluggandet är spretigt....haha.
Matten är knölig och "jag är inte mina prestationer" ekar i mitt huvud.
Jag KAN nämligen inte misslyckad NU!
Låter mer allvarligt än det är.

Jag behöver BRA betyg...för min egen del och för Högskolan kommer kräva det. Ska göra högskoleprovet också...tror jag blivit galen!
Men nu har jag språngbrädan under mig...nu är det bara att bita ihop.
Alla frågar VAD jag sen ska läsa. Helt ärligt är det lite oklart i dagsläget..i morgon kanske jag vet. Men just nu finns det mycket jag KAN tänka mig.
En del saker jag tror jag är är min grej!

Igår fick vi ett samtal...ett bakslag för oss. Åter igen...helt oförberedd på detta samtal. Läste en så bra status uppdatering igår...om tacksamhet..att vi rusar på,städar,tränar håller ett evigt tempo...och glömmer detta med tacksamhet.
Vi är nog dåliga lite till mans där....
Men ibland får man sig ett uppvaknande.
Jag håller ett högt tempo i mitt liv...men fortfarande för att det är roliga saker. Dom är så svåra att välja bort.


Vår Isidor har visat oss så mycket....
Underbara lille gosse så mycket vi Älskar dig!
Me&I myskläder för pluggande hemma.....Det är min stil!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar