Summa sidvisningar

måndag 12 augusti 2013

Bröllopsbilder!

Hej på e!
Nu är vi på hemmaplan och åter igen hoppas jag vi landar i nåt som kallas rutiner. Det har varit svårt att få in det eller komma in i det.
Men idag startar vi inskolning på dagis.
Vilken helg,vilket bröllop,vilken fest!!!!

Så roligt vi hade.
Jag fotade från 11.30-00.15...haha.
Man blir gaska trött.
Igår gick hela kvällen åt till att gå igenom alla över 700 bilder.
Många blev fantastiska!

Jag hann få in ett träningspasss innan och det va skönt. TABATA appen är suverän när man har lite tidspress och man får lätt in konditionsträning samtidigt.

Vi har haft det lyxigt och bott hos Johans föräldrar,dukat frukostbord i flera dagar och i fredags va vi ute och åt med min store son på stan i Borås.
Nu ska jag visa er detta vackra brudpar!









Jag kan inte hitta nån favoritbild...eller jag hittar många. Men denna på tärnan Anna och Kristina visar lite hur festen sen va....fart och fläkt. Har en bild jag ska visa e sen som får mig att nästan tappa andan. det är LIV och KÄRLEK. Tack underbara Kristina och Andreas för förtroendet denna dag. Hoppas NI blir nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar