Summa sidvisningar

onsdag 14 augusti 2013

Idag!!

Idag släpps den nya Me&i kollektionen. Gå ut på hemsidan och kika.
Massor av fint även denna gång.

Vi fick väcka lille Isidor idag som låg helt utslagen i sängen. Det är tufft med dagis-livet. Lille plutt han är helt färdig efter första dagen.

Nu är dom iväg...
Jag ska arbeta på under dagen....men först träna.
Ska bara skriva ut några saker först.

I eftermiddag får vi fin-besök. Ska bli trevligt.

Ganska grått hos oss....jag hängde ut tvätt igår men den lär jag nog få plocka in idag.
ÄLSKAR hösten.....Sååååå mysigt!!!

Kontrollvägde mig faktiskt idag, för att se lite vad sommaren gjort eller inte gjort.
Ligger på +0,3 kg.
Det får jag väl vara gryyyyyymt nöjd med.
Då känns det lite så där skönt .
MEN jag har oxå varit "duktig".....hatar det ordet i träningssammanhang. Nä, jag har varit förståndig!!!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar