Summa sidvisningar

torsdag 8 augusti 2013

Dagens BAK!


Idag fick vi sovmorgon här i huset.
Känns skönt för snart ska vi leva efter LARMET!

Här öser regnet ner,vi har dragit filten över huvudet bokstavligt talat.
Vi sitter i soffan och lyssnar på smattrande regn på fönstren. Jag gillar det,tycker det är mysigt.
Inte riktigt lika mysigt när vi idag gick hem från stan med en sparkcykel som "någon" inte ville sparka sig fram på.
Mer mysigt att komma hem till dukat bord.

Vi håller på att möblera om här...sonens rum ekade tomt men vi är inte dåliga på att fylla upp det igen. Där uppe ska nu bli vårt KONTOR/PLUGGRUM/HÄNGA TVÄTT RUM och GÄSTRUM:
Här nere...ja, det blir väl lekrum!

Vi bor lite väl stort kan jag tycka i bland. Skulle ibland vilja bygga ett en planshus på 100 kvm.

Men vi bor så bra här.

Idag har vi haft bakdag på förmiddagen. Vi ska svänga förbi med lite till storebror i morgon. Som jag saknar...herregud....

Muffins och chokladbollar har vi slängt ihop idag.
Jag kääääämpar mot sötsug...sliter mitt hår.....



HALLONMUFFINS blir ROSA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar