Summa sidvisningar

söndag 18 augusti 2013

Vällingstund och dagens planering!

Sitter nere vid tv med ilten gosse och en sin  flaska välling. Ser så gott ut när dom ligger och håller den och njuter i fulla drag.
Lite trött idag måste jag säga.
Våra sena kvällar straffar sig .

Lite grått och trist hos oss idag. Gör inte så mycket.
Hösten är den bästa tiden tycker jag nog. Mest för jag kan tända 50 ljus per kväll.

Idag får vi se vad vi hittar på.
Eftermiddagen är uppbokad så jag ska väl börja med att fixa i ordning det sista för Öppet hus.

Vet inte alls hur många som dyker upp.
I morgon börjar MITT nya liv. Jag ska börja plugga!!!
Såååå roligt detta ska bli.

Träningen idag får npog bestå av löpning...eller vila.

Men kroppen känns pigg så då behöver man ingen vila. Den larmar när vila behövs.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar