Summa sidvisningar

lördag 17 augusti 2013

Godkväll!

Nu är vi hemma och har hamnat i soffan.
Vi har haft en härlig dag.
De flesta av våra dagar är det. Tack å lov.
Bullbaket blev lyckat och några stackare hann komma in i frysen. Våra "granngubbar" fick smaka några till sin "byggöl". Det byggs altan här bredvid så Isolde och jag smet över med några.

Skön dag...store sonen kom hit en stund innan han skulle bege sig hemåt igen. Som jag saknar honom.


Nu i kväll gick vi till Vinkontoret. Vilket ställe!!!!
Det va grillkväll och himmelskt god mat.
Min syrra med familj och min mamma och hennes särbo likaså.....och glada pigga barn.



Underbar kväll.

Nu händer inte mycket me denna kväll.
I morgon Me&i hos MIG.
Ska bli kuuuul!

Älskar höstens kläder!


Sonen och Christer Lindarw....jag står på TÅ ändå!!!






Mormor





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar