Summa sidvisningar

måndag 19 augusti 2013

Första skoldagen!

Min första skoldag!

Men först hann jag med ett träningspass. idag bestod det av backträning....springa intervaller i lutande backe är GRYMT!!!
Det fick bli min uppvärmning innan ett armpass. Både Johan och Isolde va med en sund.
Isidor lämnades på sista inskolningvecka och vi har "jour" denna vecka.

Upprop i skolan. Vilken salig blandning människor på samma ställe. Bör jag säga att jag va ÄLDST!!!!

Snart ska jag tillbaka och lära mig dataprogram.
Detta känns...lite annorlunda!

Men men , det får gå!

Nu va det dukat bord här,så gott!
Nu drar Johan iväg på sin första "jobba" dag efter semestern.

Då va vardagen igång!

I eftermiddag får vi nog vara ute om lillebror orkar med mer lek idag.

Ha en fin MÅNDAG!!!
Klamrara oss fast vid sommarminnen!!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar