Summa sidvisningar

lördag 17 augusti 2013

En bulle i ugnen....

Nädå,jag är inte gravid. Jag är KLAR,färdig och nöjd.
Inga fler barn !

Men bullar i ugnen har vi nu.

Jag och Isolde rev av ett snabb-pass på gymmet. Gillar snabba pass....det man får tänka på då är att höja intensiteten på passet ganska regält. Man ska ändå HINNA lika mycket som vid ett 1 timmas pass med vila. Idag utan Tabata appen...men ingen vila.
Träningen går bra och jag andas ut att sommaren är avklarad.

 Att jag lyckades hålla min vikt. Som den "livsnjutare" jag är så vet man inte. Haha.
Det är detta jag gillar med mig själv,jag älskar MIG för att jag har en så vansinnig bra distans...balans i detta nu mer. Jag kan äta vad jag vill då och då...ta en kaka....köpa godis för 10 kr....och vara nöjd...sen kan jag va superstrikt om jag behöver.
Träningen är en del av mitt liv så där är det aldrig ett problem.
Jag är glad att jag inte kör strikt diet...jag vet nämligen att det INTE håller,i alla fall inte för mig som småbarnsmamma.
Jag utesluter saker när det BEHÖVS...sliter inte ihjäl mig åt nåt håll.
Nu kommer nästa sak 5:2 ...är för dåligt insatt för att uttala mig. Det enda jag känner är...HJÄLP ...!!!!
Varför göra saker mer krångligt än vad det är....
Men vad vet jag just 5:2 KANSKE är det vinnande....eller INTE!!!!
Vi kommer ständigt matas med NYHETER ....även om allt detta egentligen är låååångt ifrån NYTT.
Men hör man med kunniga människor som jobbar dagligen med mat träning så börjar dom verkligen känna uppgivenhet av allt detta HUR ska folk veta.....???
Samtidigt som allt detta kan va en hjälp att hitta "sin" väg. Så det finns olika sätt att se det.
Dock skulle jag inte vilja leva en enda dag i  mitt liv på 500kcl det kan jag lova er!!!!!

Gillar känslan av frihet...

Jag behöver den.

Men vi är olika...
Det jag vet är att kolhydrater är min" bov"...men vi möts på halva vägen.

Vi har varit på "Bondens dag". Kanske inte så imponerande men...
Isolde red och Isidor fick se traktorer.

Nu bakas det här och vi väntar på några grabbar.

I kväll ska vi ut och äta!
Med barn...mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar