Summa sidvisningar

tisdag 13 augusti 2013

Godkväll!

Mysigt på kvällarna när det mörknar. Dock har jag missat att tända ljus.
Jag sitter med bilder igen.....så fina dom blev!

Idag firade vi pappan hos oss. Köpte en tårta på ICA, och såååå snopen jag blev när den va så liten som en bakelse till  en person när jag öppnade. Nåväl, vi kalasade på den och mest fick födelsedagsbarnet så klart.
Inskolning dag 1 gick fint.
I morgon kör vi igen.

Hela min hemma-fixar plan sprack idag . Mina nya glasögon va klara så jag åkte och hämtade dom en snabbis.
Nu ser jag!!!!
Märkte att jag nog inte gjort det tidigare....

Vi har firat Johan lite här idag...sen fick jag rycka in på instruktörscykeln.
Så idag har jag sannerligen tränat BRA!!!!!!!

Ligger efter med Me&i fixet. I morgon släpps kollektionen.

I morgon blir det en heldagsjobb med det.

Är sommaren över TRO???????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar