Summa sidvisningar

måndag 5 augusti 2013

Vägrar släppa taget!

Först får jag be om ursäkt för mina röriga inlägg ni fått läsa. Vet inte vad som hände...det rörde om ordentligt bland bilder och inlägg.
Inte van att använda min "padda" helt enkelt.

Nu är vi hemma och lagt våra barn tidigt idag. Vi fick lite egen  kväll. Vi har grillat och ätit gott. I morgon är det tillbaka till riktig mat!
Ska bli skönt!
Jag har njutit av allt gott jag längtar efter. Jag har väl 3 veckor per år...haha.
Inte det minsta ångest över det. Trots att jag inte kunnat träna något. Man tar helt enkelt nya tag. Är väl inte mycket att orda om . Att få ångest av mat har jag haft så mycket i mitt liv och vill aldrig mer dit igen. Den ska inte få kontroll över mig...jag har kontrollen.
Vad nu kontroll innebär?
Så klart jag ska njuta av det jag gillar. Fy,så trist det vore annars.
MEN jag kan inte göra det alla veckor på året....inte alla dagar i veckan.
Men i bland funkar det utmärkt att äta skogaholmsslimpa...små godis och potatissallad.

Nu är jag sugen på träning. I morgon ska jag provträna...

Som vanligt känns hemmet lite konstigt när man varit borta. Det luktar instängt och känslan av hemma är obeskrivlig.
Älskar att vara borta men älskar ännu mer hemma.
Bytt i sängar,storhandlat och tvättar för fullt. Ska till och med bli kul att städa lite i morgon bitti.
Tjusningen med att komma hem.
Än hänger sommaren kvar. Är ju fantastiskt!
Jag som är en riktig HÖST människa egentligen. Men såååå skönt detta är. Livet levs utomhus!!!


I kväll blir det Tv soffan för oss.
Hörs i morgon!!!
Traktor i sanden...toppen!



LEKPARK!!!!!

På stan...


Johan tagit bilden...sååååå klart!!!!!!!!


Underbara Varberg!


Pappas kille!


Picknick på stranden!

"Åka-bil" ruffsigt sommarhår!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar