Summa sidvisningar

onsdag 21 augusti 2013

Möte med min fiende....

Har väl inte direkt mer än nån enstaka fienden i verklig person. Inte som jag känner till.
Men en fiende till mig är HUNGER.....himmel och pannkaka vad jag hanterar det dåligt.
Oftst behöver jag inte utsätt mig för det, då jag äter ofta.
Men idag va det jobbmöte efter KSS besök och det bjöds på fika, jag valde lite turkisk youghurt i stället...sen hem och bada barn och blev sittandes i soffan med två pratglada killar. Så mycket tankar i dessa huvud när man är 15 år. Jag tycker det är roligt att dom ÄR pratglada i den ålder....ett år till och orden är få....men det är olika barn det oxå.
Nu har jag lagt småttingar och blev så akut hungrig så jag bara kastade i mig det som fanns....men med sunt förnuft tack å lov!!!!

Min plan va att träna när dom somnat då Johan sover lite inför nattpasset. Men jag valde vilodag och Idol. Känns bra!!!

Idag tog underbaraste Jenny hand om oss på KSS,så skönt med ett känt ansikte som möter oss. Nån som varit med i "Isidor historien", man behöver inte förklara så mycket.

Viktuppgången va inget att göra vågen för....proverna väntar vi på.

Hemmet ser ut som en krigszon...vad händer ibland!?!

Ja, i morgon dagen ...dagen D.
MATTE!!!!

Hur ska jag klara att ens gå dit??
Detta är nog det läskigaste jag gjort...och gör.

Jag har så bra självförtroende i så mycket.....tror på mig själv i de flesta lägen. Jag är BRA på massor av saker...men i detta sviktar det!!!

Lunchen idag...ägg,avocado,räkor och massor av KESO. Suveränt!!!! Och en ost-knäckis....

Bläbär,hallon smoothie med mjölk,och protein (banan). Kan va det bästa som finns när det blir akut!!!!

1 kommentar:

  1. Kämpa vännen! Ett plus ett... Små steg i taget. Du kan mer än du tror. Kanske du äntligen får en lärare som kan göra matte intressant. Då kommer du få toppbetyg för det är inte du som inte kan, det har bara varit så jäkla tråkigt med matte förut!

    SvaraRadera