Summa sidvisningar

måndag 26 augusti 2013

Slut för idag...

Nu är det slut för idag,tack och adjö för idag...tänk vad jag sjöng den "dagen är slut sången i skolan som liten....

Har precis lagt in Me&i ordrar från kvällens träff.
En så mysig kväll med massor av lärare...

Ännu en varm sommardag. Nästan så man börjat vänja sig vid detta!
Så härlig och vilken kort höst!

Hämtade barnen lite tidigare än beräknat.
Jag va klar med det skolarbetet jag skulle fixa idag.

I morgon är det en heldag i skolan,ända till 16.30.
Lång dag för småttingarna.
Lång dag för mig!

på kvällen har jag lovat köra ett test pass ACTIVIO på gymmet.
Ska bli kul att komma igång nu.
Vi är laddade!!!

Nu ska jag samla ihop alla papper här och dra mig upp mot sängen.
Där snarkas det redan !!!

Bilkillen parkerar!

Så rolig grej detta är..."Spika mönster"!
I perioder är vi flitiga med det. men nu låg det långt ner i lådan...i KAOSLÅDAN.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar