Summa sidvisningar

tisdag 27 augusti 2013

En lång dag...

Käre tid vilken lång arbetsdag detta blev. Efter svenska lektionen som gick i ett rasande tempo och vi alla kursdeltagare sitter mest och nickar och antecknar. Litteraturhistoria....? Jo,tjenare...
Sen hem och kasta i mig lite mat...skrev på en inlämningsuppgift och missa trycka på spara...förbannade skit ....va ett fint ord idag om man jämför. Sen dags för information och kommunikation. Sen äntligen hämta dom små.
Vi är trötta hela högen och kvällsmaten är på g. Jag börjar snart äta på mina egna lår av hunger. Den del på min kropp som skulle mätta bäst...
Min tanke är att träna sen...tanke till handling känns lite långt idag.
Men jag borde,jag vill och.....jag ska,...kanske.

Underhållning av isidor just nu...sång och dans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar