Summa sidvisningar

fredag 23 augusti 2013

En lite annorlunda fredag kväll!

Maten är uppäten,disken där den ska vara,avtorkat och inplockat.
Isolde gör mig sällskap i soffan...pappan tvättar bilen.
Isolde väntar på "Fångarna på fortet". jag tycker det är tråkigt,huuuur många avsnitt ska det BLI???

Jag ska öppna matteboken..är ju inte klokt ...men jag måste hålla det färskt i huvudet!

Vilken kväll det blev.
Dörren står på vid gavel än...

Nu ska jag krypa upp bredvid Isolde en stund.
Idag vågar jag inte lägga mig i soffan, då ä min kväll slut på några minuter.

Inte så mycket att skriva om. Det kallas Total BLOGGTORKA.....

Där är jag lite nu.....
Händer inte så mycket som är direkt kul att dela med mig av.
Första skolveckan kan jag summera....Hejdundrande tempo,massor av papper,nya ansikten, nya utmaningar, skrivkramp, "myror i brallan" då jag INTE är van att sitta still, mycket överstryknings pennor (ÄLSKAR det,att styrka under och strukturera)dåligt med kaffe, planering och vilja.....
TRANSPORTSTRÄCKAN är igång....
Isolde syr....

En ganska vanlig dag hos oss....

Doktorn i vårt hem!


2 kommentarer:

  1. Hej, Vill bara säga kämpa på med skolan! Du fixad det! Jag läste matte 2b (b)och engelska 6 i våras och det var det tuffaste jag någonsin gjort. Matte var värst...men med bra hjälp så går det.
    Mycket trixande med skola, jobb och tre små barn (1-5 år) men jag gav mig tusan på att det skulle gå och det gjorde det.
    I dag är det sååå skönt att det är gjort och jag känner mig himla stolt faktiskt :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men TACK! Va bra jobbat av dig! Ja, det är verkligen en utmaning...men modigt att vi vågar! Heja oss!!!! Tack för "peppningen"!!!

      Radera