Summa sidvisningar

tisdag 3 mars 2015

Snabbis...

Hej på Er!
Jag har nu bunkrat upp med glass och ska plugga kvällen lång efter en dag i skolan.

Man är så där lagom taggad efter att redan gjort sina typ 9 timmar....sen är det bara att skrapa ihop sig igen.
Just nu får man inte tänka så värst mycket faktiskt...nu får man köra på och vetskapen om att det snart lugnar sig är obegriplig. Klockan 19.00 på Lördag kväll ska 2 tentor vara avklarade!!!!!

Johan lägger båda barnen...blir lite extra pluggtid för mig!

Isolde och jag har varit iväg och storhandlat...fyllt kylen igen!
Den ekar tomt här titt som tätt...vi borde verkligen börja göra matsedel!

Hoppas du haft en bra dag denna Tisdag!

När jag åkte hem från skolan kl 17 så sken solen och det känns så skönt att få mer dag!!!!
Hon har hårfagra föräldrar.....

Inte så märkvärdigt som jag trodde...en besvikelse för DET priset!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar