Summa sidvisningar

måndag 23 mars 2015

Hemma Måndag!!!

Ruggigt och kallt är det denna måndag!
Våren kom av sig tror jag bestämt.

Vi har haft en mysig morgon...vi låg kvar i sängen och tittade på Morgonshowen på Barnkanalen innan vi dukade upp en ordentlig frukost så storebror blev nog överraskad när han tog sig ner till köket. Inte riktigt såna här frukostar jag anser mig hinna på vardagarna...tyvärr måste jag säga. För jag ÄLSKAR frukost!

Ja, så mycket mer fart hos denna familjen blir det väl inte idag!

När Johan kommer hem blir det träning för mig....nu får jag prioritera nåt annat än axlar känner jag. Men axlar är favorit hos mig och har alltid varit det ihop med ben. Sen har jag oxå alltid varit starkast i just dom två oxå...

Nästa vecka börjar mina 3 v VFU på Urologen....gode gud låt alla vara friska nu!!!!
VARJE Vfu under detta 1,5 året har det varit sjuka barn...går "troll" i det där.

Hoppas du får en bra måndag!
Måndag myset hos Lenneér!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar