Summa sidvisningar

söndag 29 mars 2015

"Hatten av"

Vilka prestationer!
Idag kördes sista delen på CrossFit Open.
Det var så mycket svett ,vilja och pannben att jag aldrig skådat nåt liknande!!!! Anki och jag va minst lika svettiga.....av att titta!
Min man fick till en helt fantastisk tid på dagens utmaning. Så stolt över Dig älskling!

Efteråt gillade vi, Anita och jag var grillmästare...det gick fint!!!!
Så trevligt och roligt att ses utanför svettpärlor och flås.

Vi har MÅNGA barn allihop och över dom hade roligt så klart!

EN bra dag!
Isolde har varit med storebror och kollat ridtävling och sen va han här hos oss ett par timmar. Även om han är 21 år så är det så roligt att ha honom här. Han är så klok!!!!

Påsklov för stora barn. Våra små får vara på dagis!

Jag är redo för 3v VFU...eller i alla fall förberedd!
Fy tusan...27-21-15-9 Thrusters och så samma antal kalorier i rodden mellan...








Tusen tack Anita & Stefan för ert engagemang!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar