Summa sidvisningar

måndag 2 mars 2015

Ett steg närmare.....

Här är det spridda "skurar" bland inläggen...träning,semlor,plugg,barn funderingar,kaos,glädje och kärlek.
Sånt är mitt liv....lite....mycket av allt!
Tycker jag har en bra balans i det mesta...så vill jag ha det. Jag tränar för jag behöver det,tycker det är roligt och vill ha en stark kropp....äter semlor för att det är gott,inte för att det är nyttigt....pluggar för att blir en BRA "sköterska"...det är mål och krav hela tiden där....familjelivet innehåller gnäll,tvätt,kärlek och massor av lycka...funderingar kring prioriteringar,stora frågor små frågor. 

En halv dag i skolan...SEMINARIUM!
Ett steg närmare målet...nu väntar två tentor på lör sen har vi tryckt i 3 tentor och ett seminarium på två veckor. Det är bra jobbat av ett EXTREMT slitet gäng nu. Käre tid idag höll vi knappast ihop när vi blev grillade i Angina Pectoris, Ateroskleros och ST höjningsinfarkt ....

Kom hem samtidigt som Johan och barnen,idag fick han hämta barn. Först hem...de blev han!!!!

Isolde har dansat medans Isidor och jag myste i soffan. Vilken mysig stund det är,jag får inte nog!!!!!

Storebror har kommit för en mamma vecka....älskar när han är här...

Dagen träning blev en Wod i Boxen...35 min intensiv träning! 15 rep av 3 övningar...utan vila...vet inte hur många varv jag hann riktigt. Att köra marklyft i en sån här Wod dränerar mig totalt..haha
Underbar känsla!

Tv kväll/Plugg kväll

Precis som övriga kvällar dom sista 14 dagarna!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar