Summa sidvisningar

fredag 27 mars 2015

Överraskning,sanering och motion!!!

Då har jag gjort allt det jag tänk denna fredag. Hade nog kunnat lagt lite mer "räknetid"...

När jag hämtade dom små på dagis var det fullt pådrag där. Nu har dom och vi föräldrar tröttnat på magsjukorna. Det härjar än!
Så nu skulle ALLT med hem för att tvättas. Detta tycker jag är såååå bra....det enda som hjälper. Lite sanering !
Nu hoppas jag innerligen inte vi får besök av kräksjukan mer.
Så nu tvättas det här för fullt...6 kassar kläder fick jag med hem.
Vi bakade ananaspaj till fredagsfikat, vi har legat av oss lite i det men blåste liv i det idag.
Sen va det önskemål...lekpark. SÅ blev det! Höll på att frysa ihjäl men inte barnen.
När Johan sen kom hem så tog vi en cykeltur medan Johan sprang. Kändes som jag va ute med en hund,bara ett koppel som saknades. Haha...vilken syn!

Nu har vi ätit VÄRLDENS godaste kycklinggratäng och väntar på Let´s Dance!!!!!

Känner man Isidor som vet man att han ÄLSKAR Kinder ägg....det ENDA han vill ha på lördagar!!!!!
Så gissa om han blev överlycklig idag.....älskade lille ungen min!!!!!
Bilderna talar för sig själv....

Dagens träning blev på gymmet. "Stakade" i maskinen...det tar hela armarna +rygg+mage och jag förstår att skidåkare har en grym överkropp...och ben. Lite triceps och lite bröstpressar.


Nu ska jag ta min dotter i knät en stund innan hon somnar!
Blunda Isidor,jag har en överraskning....





Så gullig liten äggkartong!

2 kommentarer:

  1. Du har inte sett dom stora kinderäggen på Coop då?
    Men Visst är de gulligt i äggkartongen...
    Kram Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå,är det sant??? Det måste jag titta.....tack för tipset Fialotta!

      Radera