Summa sidvisningar

söndag 1 mars 2015

En Cross fit söndag!

God kväll!
Vilken söndag vi haft...så roligt!
Så mycket svett,så mycket kämpande,så mycket vilja,så mycket folk och så fantastiska medlemmar som idag kört CrossFit Game open...hela 11pers!!!!
Jag och dom små har hejat på...både å förmiddagen då Johan körde och på eftermiddagen när ett gäng andra tuffingar körde.
Den som säger att CrossFit inte är "riktigt" träning kunde fått se idag, VAD riktigt träning är!!!!
Så imponerad man blir!

Jag körde min WOd i morse efter frukost...en bra wod som passar mig. Helt tvärtom hur man ska tänka,man bör så klart träna på sina svagheter...men idag ville jag köra mina styrkor..

Det va vår dag det!

Nu i kväll har både Johan och jag spelat Yatzy med Isolde....vilken mysig grej att göra tillsammans!!!!

Nu sover dom,jag har pluggat lite...på lördag väntar nämligen TVÅ tentor till..på samma dag....JAG vet det är inte klokt....inte någonstans är det klokt eller mänskligt. Känns som vi bör ta hand om både arytmier och "flimmer" på varandra snart i vår klass. Detta har JAG betydligt enklare för än Farmakologin jag just genomlidit....men det är så mycket!
Men sen ser det ut som det lättar för oss!!!!

Pratade med fina Malin idag om utbildningar.....det är som att investera i sig själv och för framtiden. Man växer och får helt annan syn på saker....men framförallt är det roligt!!! Kunskap är aldrig tung att bära. MEN man får vara beredd att kämpa....man stöter på både hinder i skallen, sjuka barn och allt mellan himmel och jord. Men när man krälat sig över dom så är det härligt och man är ännu lite starkare!!!!!!

Grymma är dom alla dessa kämpar.....

Bedrövligt..ingen bild på min egen man....men denna!!!!!!!

Micke "teknikkungen" gör sig ett perfekt lyft!!!!


GRYMT nöjd över min snygga bild........






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar