Summa sidvisningar

söndag 15 mars 2015

Happy Söndag!

Våra små barn har inte alls varit med på noterna denna helg vad gäller sömn och sovmorgon. Dom har varit upp för sent och vaknat okristligt tidigt. Ingen rättvisa alls! Isidor lägger sig alltid kl 19 som den rutin-pojk han trivs mest med att vara. Nu är dom ruckade totalt....
Nåväl,träningen blev av tidigt denna morgon,tog min nya cykel och fick så klart PUNKA på den....
Ett bra pass i Boxen och idag blev det 70 kg i Back squat...det fanns mer att ge....det kändes. Nu kanske inte min man till domare godkänt djupet men....haha! Han va inte med!!!! ring dips och hopprep blev det också.
Min kondition bör bli bättre...behöver nog lite långpass faktiskt. Det är bara att erkänna....
Ska jobba på det....

Cyklade hem och hämtade Isolde och vi tog en cykeltur. Det är så vackert när man tittar ut men det är bra "bitigt" i vinden.

Nu laddar vi för eftermiddagens tävlingar i Boxen. Tycker det är hur kul som helst. idag ska vi heja på pappa Johan som idag kör tillsammans med dom andra. det brukar han inte göra...han brukar göra sig själv klar då han också dömer i CrossFit!

Ser fram i mot en ny lugnare vecka.....jag börjar repa mig nu....:o))
Det ska sättas KAD och EKG. Må mitt EKG inte visa "stresshjärta" bara......haha!

Våren är här....7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar