Summa sidvisningar

fredag 6 mars 2015

Vilken DAG!!!!

Efter att pluggat...städat...pluggat...handlat...pluggat och tvättat hämtade jag barn i solsken och dom lyste i kapp med solen denna dag. Vi tog en promenad till stan och Lindex stod på önskelistan...från mig och dotter. Ut kom dom små med var sin liten påse.....
En glass i solen och sen fotboll och lek i trädgården. Vilken eftermiddag...precis en sån man behöver dagen innan TENTOR. Att få slappna av...ladda upp...släppa det lite. Nu känner jag mig förberedd inför morgondagen. JAG kan INTE göra mer nu....det är härligt!

Så nu har vi precis ätit Tacos och barnen är fredags badade...sängarna nybytta....tulpaner på bordet och godisen ligger och väntar. Snart Let´s Dance!!!!
Man kan väl säga att Isolde är ganska taggad!!!!!
Efter gårdagens roligaste Nyhetsmorgon då underbara kontrollerade Jenny S höll på att elda upp studion så hejar jag på henne! Skrattade så jag grät i soffan när hon viftade och svor!!!!

Våren är verkligen på intåg!
Idag kändes det ordentligt och det är nog dax att fixa till grillen nu!!!!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar