Summa sidvisningar

tisdag 17 mars 2015

Färg var det här och Vardags puls!

Våren är här och påsken närmar sig!
Just Påsken tycker jag inte är mycket att pynta tilll tycker det är lika fult som röda porslinstomtar...men visst finns det lite lugnare påskpynt också. I år gick vi lite "bananas" på påskriset. Barnen fick helt bestämma....det är bara att låta det vara. ALLA färger vi kunde hitta är i riset nu. Tjusigt!!!!

Idag har vi varit och satt EKG och i Bh:n har jag nu hittat  klisterlappar...2 st.....haha!
Vi var lite stressade...eller Jag...där låg jag i bara Bh och skynke för då hela klassen stormar in och var klara med sitt.

En kortdag...skönt!
Tempot är lägre för oss nu och vi njuter!!!!

Jag har ett nytt favvoprogram. Vardags Puls på 4:an...i dag visas grönkål. Super super bra på alla sätt. Ska testa i veckan tänkte jag!
Jag har inte nån inspiration till vardagsmat just nu...tycker det är tråkigt! Det blir det gamla vanliga hela tiden.

Johan och jag har varit på "överlämningssamtal" på dagis inför skolstarten. Galet att hon är så stor. Sen tog vi en ordentlig cykeltur i det fina vädret medans Isidor hoppade studsmatta här hemma med pappa!

Nu är Isolde med mormor och vi bara slappar....att ha en hel kväll bara hemma....båda är ovanligt här!
Njuter lite extra av detta slappandet!!!!



Himmel å pannkaka så färgglatt!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar