Summa sidvisningar

söndag 15 mars 2015

Kämpar glöd och trötthet!!!!

Idag är det två trötta föräldrar i den bruna slitna soffan! Vi har varit uppe för länge på kvällarna!!! Idag får vi nog tänka om. Men idag är det ju MASSOR av bra på Tv. Vi kommer sova i var sin soffa är jag rädd för.

Vi har haft taco kväll en söndag här...känner mig nästan lite "busig"!

Så gott och mysigt...det äts här från alla håll som om det vore den sista måltid som serverades i huset!

En hel eftermiddag i CrossFit boxen och tittade på vår atleter...här kan nog stans mest väl-genomtränade personer finnas. Vågar nog faktiskt påstå de...här är det styrka,smidighet,uthållighet,explosivitet och massor av vilja!!!!
Det är väl ett "likamedtecken" på vältränad...när man LYCKATS  pricka all dessa delar. Förr tänkte jag inte så.....

Så rolig att titta på och i morgon ska jag köra igen....jag har inte i dagsläget nåt tävlings sug alls. Men älskar träningsformen!

I morgon är det ny vecka....jag ska plugga läkemedelsberäkning i min lugna vrå. Johan har hjälpt mig lite idag. Jag kommer får problem här...det är ganska uppenbart!
Men jag får lägga manken till lite nu...

Nu ska jag kasta upp fötterna i soffan....känner av en lite förkylning där bak i huvudet....inte tusan ska jag bli drabbad igen!!!!
En "tantselfie".....ju äldre man blir desto mer "okej" känns det med sånt...man är lixom den man är nu mer. Rakt igenom jag.....Härlig känsla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar