Summa sidvisningar

lördag 7 mars 2015

Uppladdning pågår....

Ja,det är väl knappast samma uppladdning som inför ett Vasalopp....
Om ett par timmar rullar jag mot Skövde och mina TVÅ lördags tentor.
Jag finslipar lite kunskap.....det kan vara bra och dåligt. Just nu kan jag inget så klart....haha!
Vi får se om det går vägen....jag kan behöva en del tur eller så räcker det.

Vi lyssnar på Jon-Henriks låt "Jag är fri"....där har NI årets vinnarlåt!!!!!

Johans systers man är hans manager så det är klart vi älskar låten....men även utan Ola hade den varit bra. Ola har gjort hans video och den är så vacker så jag blev gråtfärdig.

Detta är PRECIS vad Sverige behöver....exakt detta!
Nytänk....lite "fötterna på jorden".....en kille som hellre väljer sina renar framför annat....så härligt och jordnära. Ny musik....spännande och pampigt!!!!

Jag känner mig mättad på det andra vad gäller Schlager...tro det eller ej!!!!

Nu ska jag se om jag kan samla mig något...
Känner mig lite nervös..lite lagom!

Håll en tumme så ska jag göra mitt bästa!!!!




1 kommentar:

  1. han är riktig bra. en gammal klasskompis brukar spela bakom honom ibland när han turnerar

    SvaraRadera